Ortopedi İstanbul Tıbbi İkinci Görüş / Fiyat Sor

Ortopedi ve Travmatoloji Ücretsiz Tıbbi İkinci Görüş Formu;

Merak ettiğiniz ortopedi ve travmatoloji tıbbi birimleri hakkında sorularınızı, tıbbi ikinci görüş almak istediğiniz konuları ve ameliyat fiyatı öğrenme taleplerinizi bu form aracılığı ile bize gönderebilirsiniz. Tüm sorularınız bizzat doktorlarımız tarafından cevaplanacak ve hızla size geri dönüş sağlanacaktır.

Son Talep Zamanı

27 Nisan 2024, Cumartesi

Soru Talebi

Ortalama Cevap Süresi

2 Saat

Cevaplanan Talep Oranı

%100

Tıbbi İkinci Görüş Nedir?

Tıbbi ikinci görüş herhangi bir sağlık alanında hastalıkla ilgili önerilen tanı ve tedaviyi farklı bir hekim veya hastane görüşü alarak teyit etmektir. Tıbbi ikinci görüş özellikli hastalıklarda o konuya uzmanlaşmış hekime ulaşabilmek için gerekli olabilir.

Ortopedi Tıbbi İkinci Görüş Değerlendirmesi

⁠Kliniğimizde ortopedi heyeti kurulmaktadır. Tanı ve tedavisi komplike hastalarda ortopedi konseyi kurulur ve tüm doktorların tıbbi görüşleri ele alınır. Multidisipliner değerlendirme sonucu heyet tedaviye kararı verilir.

Ortopedi İstanbul Cerrahi Ameliyat Ekibi

Ortopedi ekip çalışması gerektiren bir branştır. Bu yüzden ortopedi İstanbul kliniği tüm ameliyatları ekip halinde gerçekleştirir. Bu şekilde ameliyatların komplikasyon oranları düşer ve başarı oranları artar.

Ortopedi Tıbbi İkinci Görüş Neden Önemlidir?

Günümüzde tıpta olan hızlı gelişmeler nedeniyle tanı ve tedavi yöntemleri hızlıca değişmekte ve güncellenmektedir. En ideal ve güvenli tedaviye ulaşabilmek için hastalar tıbbi ikinci görüşe ulaşmak istemektedirler. Tanı ve tedaviyi birkaç hekimden teyit etme isteği hastaya güven sağlamaktadır.

Ortopedi Tıbbi İkinci Görüş Ücretli Midir?

Ortopedi İstanbul platformunda tıbbi ikinci görüş ücretsizdir.

Hastalarımız telefon numarası arayarak, WhatsApp hattına mesaj bırakarak veya mail formu doldurarak ücretsiz bir şekilde önerilerimizden yararlanabilir. Ücretsiz bir şekilde tanı hakkında veya tedavi algoritması hakkında ortopedi İstanbul hekimleri görüşüne ulaşabilirler.

Görüş aldıktan sonra da farklı sağlık kuruluşlarında tedavilerini yaptırabilirler. Sadece ortopedi alanında görüntüleme yöntemleri önemli olduğu için röntgen veya MR gibi görüntüleme yöntemleri yapılmışsa bize iletişim yollarından ulaştırmalarını rica etmekteyiz.