Ortopedi İstanbul Online Randevu Talebi

Ortopedi Randevu Nasıl Alınır?

Ortopedi İstanbul uzmanları olan Dr. Yakup Alpay, Dr. Atakan Ezici, Dr. Ahmet Danacı ve Dr. Mehmet Baydar muayenesi talep eden hastalar, VM Medikal Park web sitesi, çağrı merkezinden randevu alabilir. Hastalarımız; Ortopedi İstanbul mobil uygulamaları veya web sitesinden online randevu oluşturabilir. Ya da telefon numarası üzerinden ortopedi randevu ulaştırabilirler.

Ortopedi Randevu Neden Gereklidir?

Ortopedi randevusu ortopedi doktoruna muayene olabilmek için gereklidir. Kas iskelet sistemi hastalıkları ve tedavileri için ve hekim görüşü almak için bu ortopedi randevusu gereklidir.

Devlet Hastanesinden Ortopedi Randevu Nasıl Alınır?

Ortopedi randevusu devlet hastanesinde muayene olmak isteyen hastalar için T.C. Sağlık Bakanlığı’na bağlı 182 çağrı merkezi veya MHRS sisteminden alınabilir.

Özel Hastaneden Ortopedi Randevu Nasıl Alınır?

Özel hastaneden ortopedi randevu almak isteyen hastalar ilgili hastanenin web sitesi veya çağrı merkezini kullanabilir.

Ortopedi Randevusu Kontrol Süreci Nasıldır?

Ortopedi randevusu kontrolü ilk muayeneden sonraki 10 gün kontrol süreci olarak tanımlanmıştır.