Ortopedik Hastalık Tedavi ve Ameliyat Videoları

Ortopedi İstanbul uzman doktorları tarafından hazırlanan ortopedi ve travmatoloji; tanı, tedavi ve cerrahi konular içeren bilgilendirme videolarıdır. Tedaviniz hakkında herhangi bir karar vermeden önce doktorunuza danışın.

Ortopedi de hastalıkla ilgili ve tanı tedavi yöntemleri ile ilgili görsel dokümanlar ve videolar çok önemlidir. Bunun sebebi örneğin kemik görüntüleri röntgenleri, kısalık veya uzunluk eğrilik gibi görsel muayene bulguları normal halk tarafından görülüp yorumlanabilmektedir. Bu sayede hasta kendi rahatsızlığı ile ilgili video veya görsel resmi gördüğü zaman az veya çok bir fikri oluşmaktadır. Bu şekilde bazı yorumlar ve çıkarımlar yaparak tedavi sürecinde hakkında detaylı bilgi sahibi olmaktadır.

Ortopedi Hastalıkları Tanı ve Tedavi Videoları

Ortopedi hastalıklarında tanı konulması sadece video veya görsel resimlere bakılarak yapmak uygun değildir. Fizik muayene ve klinik öykü çok önemlidir. Bu videolar tanı ve tedavide sadece tek başına yeterli değildir. Daha önce muayene olmuş tanı almış veya tedavi önerilmiş hastalara yardımcı olmak amacıyla üretilmiş bilgilendirme amacıyla üretilir. Bu içeriklere göre tedavi önerilmesi ve yönlendirmesi doğru değildir ancak hastayı bilgilendirme konusunda yararlıdır.

Brakial Pleksus Ameliyatı

Brakiyal Pleksus Yaralanması »

Damarlı Fibula Ameliyatı

Damarlı Fibula Ameliyatı »

Menisküs Yırtığı Ameliyatı

Menisküs Yırtığı Ameliyatı »

Diz Protezi Ameliyatı

Diz Protezi Ameliyatı »

Kalça Artroskopisi Ameliyatı

Kalça Artroskopisi Ameliyatı »

Kalça Çıkığında Kalça Protezi Ameliyatı

Kalça Çıkığında Kalça Protezi Ameliyatı »

Kalça Protezi Ameliyatı

Kalça Protezi Ameliyatı »

Omuz Lif Yırtığı ve Kapalı Omuz Ameliyatı

Omuz Artroskopisi (Kapalı Omuz Ameliyatı) »

Halluks Valgus (Ayak Başparmak Eğriliği)

Halluks Valgus (Ayak Başparmak Eğriliği) »

Ortopedi Hastalıkları Hakkında Kısa Bilgilendirici Videolar

Ortopedi hastalıkları hakkında kısa bilgilendirici videoların amacı hasta ve hasta yakınına rahat ve kolay ulaşabilecekleri özet bilgi sağlamaktır. Bu sayede hastalarımızın saatlerce video izleyip saatlerce doküman arayarak onlara daha yararcı ve etkili bir şekilde doğrudan gerekli bilgiyi verebilmektir. Bu videolar yeni tedaviler çıktıkça güncellenerek yeni bilgiler ilgili hastalık konusundaki arşivi genişletmektedir.

Omuz Artroskopisi (Kapalı Omuz Ameliyatı)

Omuz Artroskopisi (Kapalı Omuz Ameliyatı) »

Ortopedi Cerrahisi Ameliyat Videoları

Ortopedi ameliyatı videolar genellikle ortopedi eğitimi gören asistanlar veya doktorlar içindir. Ortopedi eğitimi gören hemşireler ve diğer sağlık çalışanları da bu videolardan eğitim ve bilgilendirme amaçlı yararlanabilir.

Ön Çapraz Bağ ve Menisküs Yırtığı Ameliyatı

Ön Çapraz Bağ Ameliyatı »

Menisküs Yırtığı Ameliyatı »

Omuz Artroskopisi Ameliyatı